Mange tenker kun på deres besøkende når de skriver webtekst. Men Google vurderer din hjemmeside ut i fra dens innhold, og hvis du ikke også skriver til søkemaskinene så risikerer du at din gode webtekst aldri blir lest.

Med Searchmetrics blir det enkelt å få et overblikk over hvor du skal sette inn hva, for å gjøre dine webtekster skarpere, og dermed ranke bedre på dine viktigste søkeord. Du får konkrete anvisninger til hvordan du kan optimere dine webtekster, og hvilke forbedringer du bør prioritere høyest.

Få bedre webtekster ved hjelp av:

  • Analyse av hvordan din webtekst gjør det i forhold til konkurrentenes
  • Overblikk over om du bruker søkeordene på de riktige stedene i din webtekst
  • Innsikt i om du bruker dine viktigste søkeord tilstrekkelig
  • Overblikk over hvilke sider som har det største potensialet og derfor mest behov for optimering

Searchmetrics viser deg hvor du er bakpå i forhold til de som allerede ligger på toppen hos Google. Ved at ta utgangspunkt i deres webtekster, har du mulighet for at nå til topps.

Når du bruker Searchmetrics, behøver du ikke lengre gjette deg frem. Du får et presist øyeblikksbilde av, hva Google legger vekt på i din bransje, og hvilke tekster som du skal måle deg mot hvis du vil ligge øverst hos søkemaskinene.

indholdsoptimering

Potensialet i optimerte webtekster

Super optimerte webtekster skaffer deg ikke bare flere besøkende på en lang rekke forskjellige søkefraser – den skaffer deg også de helt riktige besøkende, nemlig de som ender som kunder i butikken. Searchmetrics gir deg hele pakken, sånn at du kan prioritere din teksts kvalitet og bruke tiden din best mulig.

indholdsoptimering2

Kontakt oss i dag og se hvordan Searchmetrics kan hjelpe deg til bedre webtekster og flere besøkende.